Sunday, November 16, 2014

Skugge hoppar på Läckberg

Jag vet att jag är sen in i debatten, men så har jag ju inte bloggat på ett tag heller! Fast egentligen vill jag inte ens lägga mig i någon debatt--bara uttrycka min åsikt.

Jag tycker att Linda Skugge har skrivit en krönika som enbart verkar gå ut på att spy galla över Läckberg. Lite pinsam tycker jag faktiskt att den är. Det är synd, för Skugge har många bra poäng i den här skriften egentligen, men de försvinner bland alla personangrepp.

Jag, pinsammaste erkännandet av alla(!), följer Läckberg på Instagram, och kan berätta att hon blev mäkta sur över Skugges lilla artikel.

Så där, detta har jag gått och dryftat i min trånga skalle länge. Det blev bloggen istället för Facebook.

Nästa gång tar jag nog upp frågan om barnmorskor som vägrar delta i aborter. Eller något annat spännande. En ny outfit kanske?!

No comments: